
Regulamin świadczenia usług sklepu collibri.pl
§ 1
collibri.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Agnieszka Brożyńska prowadząca działalność gospodarczą pod adresem Czestków - Osiedle 11, 98 -113 Buczek, wpisaną do CEIDG - NIP: 8311619970, REGON: 368635911
Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie collibri.pl.
§ 2
collibri.pl jest internetowym butikiem, za pośrednictwem którego można nabywać odzież polskiej produkcji.
§ 3
-
Dokonywanie zakupów za pośrednictwem collibri.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
-
Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
§ 4
-
Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się na stronie sklepu i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
-
Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wybór rozmiaru i kliknięcie znaku „do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, kupujący przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
Zamówienie można opłacić poprzez:
przelew na konto / płatność przy odbiorze / płatności online
-
Zamówienie dostarczane jest na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia. Odbiór zamówienia może być także dokonany osobiście w firmie bez dodatkowej opłaty.
-
Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. Zamówienie wysyłane jest w przeciągu 48h od zaksięgowaniu wpłaty.
§ 5
-
Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (e-mail) przed jego upływem.
-
W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone produkty w stanie niezmienionym na adres właściciela sklepu podany w niniejszym regulaminie, a collibri.pl zwraca należność na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność za zamówienie.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§ 6
-
W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź inny z oferty sklepu.
-
Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek collibri.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
-
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, collibri.pl zareklamowany towar odsyła na koszt zamawiającego.
-
W sytuacji braku zamówionego towaru collibri.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego.
§ 7
Przetwarzanie danych osobowych
1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.
2. Administratorem danych osobowych jest collibri.pl z siedzibą pod adresem: Czestków-Osiedle 11, 98-113 Buczek. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.
3. Czas przechowywania danych osobowych.
Twoje dane przechowujemy do momentu usunięcia konta użytkownika, które może nastąpić na Twoje żądanie ale również w przypadku wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych bądź zażądania przez Ciebie ich usunięcia.W naszej bazie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych przez Ciebie transakcjach, których przechowywanie związane jest np. z przysługującymi ci roszczeniami np. z tytułu rękojmi a także w związku z obowiązującymi nas przepisami prawa.