• Zwroty i reklamacje

Produkt zamówiony w collibri.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, bez podania przyczyny (aczkolwiek podanie przyczyny jest cenną informacją dla collibri, która to może wpływać na dalszy rozwoju marki).

Zwrotowi podlega produkt, który nie posiada znamion użytkowania i musi być oryginalnie ometkowany.

Jak dokonać zwrotu?

Zwracany produkt wystarczy tak po prostu do nas odesłać, nie wymagamy formularzy. Zapakuj produkty do paczki i dołącz do paczki numer zamówienia. Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

collibri
Czestków - Osiedle 11
98-113 Buczek 

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

Jak otrzymam zwrot środków?

W przypadku odstąpienia od umowy zwracam Kupującemu otrzymane od Kupującego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia dostarczennia zwracnych produktów.  


Wymiana towaru

W celu wymiany produktów prosimy zwrócić otrzymany towar i złożyć nowe zamówienie.




Uwaga!

Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Wszelkie zmiany w wymiarach produktu, inne niż podane w opisie (poszerzenie wydłużanie itp.) jest traktowane jak personalizacja produktu. Szycie odzieży z kolorów innych niż przestawione w opisie/galerii produktu również traktowane jest jako personalizacja.